Vaccinul, moartea și parangheliile din centrele de vaccinare drive - thru


Mulți dintre voi poate știu că în urmă cu trei săptămâni mi-am pierdut tatăl. Poate puțini știu că el și-a făcut vaccinul cu două zile înainte să-i apară primele simptome. El avea probleme de sănătate și nimeni nu contestă faptul că acestea i-au adus complicațiile. Nu am să susțin niciodată 100% că decesul i-a survenit din cauza vaccinului, însă nici nu pot să nu mă gândesc că substanțele din acesta i-au putut afecta și aduce complicații problemelor de sănătate pe care el deja le avea. Nu am să pot demonsta niciodată cele mai sus spuse, din acest motiv nici nu voi putea insista prea mult asupra acestui subiect. 

   Într-o lume în care peste tot auzim doar cuvântul 'Vaccinați-vă! Vaccinați-vă! Vaccinați-vă!' să vină neica nimeni și să spună că e posibil ca tatăl ei să-și fi pierdut viața din cauza vaccinului - egal cu 0. Sigur e o coincidență! Coincidență e și faptul că unii medici, NEOFICIAL, au confirmat-o. Coincidentă e faptul că din ce în ce mai des, în jurul apropriaților, auzim povești de genul 'a ajuns în spital pentru o simplă operație, iar câteva zile mai târziu a decedat din cauza virusului'; 'a făcut azi vaccinul și trei zile mai târziu a făcut accident vascular' s.a. Toate sunt doar simple coincidențe. Nu contest faptul că doar o minoritate pot suferi sau își pot pierde viața din cauza vaccinului, însă cu ei ce facem? Îi sacrificam pentru milioanele de oameni care s-au vaccinat și care sunt bine? (deocamdată. Efectele pe termen lung nu le cunoaștem încă). Spunem doar că sunt simple coincidențe? Îi dăm uitării și spunem... 'oricum era bolnav!'! 'Oricum se ducea săracu!'!- Sunt perfect de acord și cu aceste afirmații. Niciunul dintre noi nu o să trăim o veșnicie, niciunul dintre noi nu o să părăsim această lume în condiția actuală în care ne aflăm. Mai devreme sau mai târziu, bogați, săraci, buni, răi - ieșim din această viață într-un singur fel - prin moarte. 

   Fiecare decide ce e mai bine pentru el! La fel s-a întâmplat și în familia noastră. Ne-am decis de comun acord că, în ceea ce privește vaccinarea, fiecare trebuie să decidă pentru el cum consideră că e mai bine și când ia această decizie să fie una asumată. Acest mesaj îl transmit fiecăruia dintre noi. Încetați să vă mai lăsați înfluențați de toți cei care vă spun să vă vaccinați și care habar nu au de condițiile voastre medicale, de istoricul vostru medical, de istoricul familiar s.a. Voi trebuie să vă informați și să decideți pentru voi. Și când faceți asta, să o faceți asumat.

   Sunt impotriva vaccinării? Nicidecum - dacă acesta e mesajul cu care o să rămâneți din urma citirii acestor rânduri, sincer îmi pare rău. Vreau doar să atrag atenția că nu totul e roz așa cum pare la prima vedere. Vreau doar să vă atrag atenția că în momentul în care luați decizia vaccinării să o faceți în mod asumat și responsabil. Nu pentru că a zis X, sau Y, sau pentru că era muzică frumoasă în parcările mall-urilor sau pentru că a sugerat acest lucru preotul duminica în biserică. Greu de crezut? Da, s-a întâmplat să fiu martoră și la un astfel de eveniment. 
 
   Știți cum e? Toate lumea vorbește de aceste lucruri pe ascuns. Însă, puțini sunt cei care își asumă să vorbească deschis despre aceste lucruri și despre ceea ce trec. Dacă sunt persoane a căror poveste vor să fie auzită (fie ea și sub anonimat) sunt deschisă să le ascult și să le public. Doar trebuie să-mi scrii (vezi sectiunea cu datele de contact)!  Poate, poate... acest gen de povești o să poată salva câteva vieți. 

   Nici nu mi-am propus să scriu un articol legat de această temă și în care să-mi vărs fustrările și durerea referitor la ceea ce mi s-a întâmplat mie și familiei mele. Intenția inițială era de a scrie un articol legat de perioada de doliu și cum să facem față acestei perioade (va urma și acest articol). Însă, nu pot uita vorbele tatăl meu care tot timpul îmi spunea 'eu tare cred că din cauza vaccinului..'; '99% e din cauza vaccinului'. Cred că el a dorit la acest mesaj să ajungă la voi. 'Vaccinați-vă dacă doriți. Poate o să vă salveze în fața virusului. Însă să o faceți în mod asumat, responsabil, informat și să fiți conștienți că poate avea și efecte adverse grave - uneori mortale'. Tatăl meu a fost unul dintre oamenii care a susținut mult vaccinarea. Și știți de ce? El zicea așa 'Oriunde mă duc numai asta auzi: <te-ai vaccinat?>'. Și asta a făcut: s-a vaccinat! Prețul plătit? Îl știți deja!

Grija de voi!

Comments

Popular posts from this blog

Psihoeducație: Diferența dintre psiholog și psihiatru

Autocritica, asociată cu apariția tulburărilor psihologice

NU mai fugi de emoțiile tale negative! Vindecă-te trăindu-le!